Frakt og levering

Det er raskt, trygt og enkelt å handle hos oss. Vi leverer over hele fastlands-Norge, men ikke til Svalbard. Som kunde hos oss har du alltid 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar din pakke. Les mer om fraktmåter, sporing, kundecervice, fraktkostnader, returer og logistikkpartner under dette avsnittet.

Fraktmåter

Avhengig av dimensjoner og vekt på din pakke, samt din hjemmeadresse vil du få opp mulige alternative leveringsalternativ når du legger din adresse i utsjekk i kassen. Les mer om leveringsalternativene nedenfor:

Du kan enkelt spore din pakke via Helthjem eller Posten sine sider. Du skal også motta en SMS med sporingsinformasjon når pakken er sendt.

Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under salgsperioder som Black Week og høytider.

Sporing

Du kan enkelt spore din pakke via Helthjem eller Posten sine sider. Du skal også motta en SMS med sporingsinformasjon når pakken er sendt.

Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under salgsperioder som Black Week og høytider.

Mangler eller feil ved levering 

Hvis du har mottatt feil vare, eller mangler en eller flere varer i forhold til din ordrebekreftelse kan du sende en e-post til kundeservice@nutrilett.no

Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Fraktkostnader 

Fraktpris for din levering vises før du betaler i kassen, slik at du nøyaktig vet hva totalbeløpet blir. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din.

For uavhentede pakker som ikke er avtalt på forhånd med Nutrilett.no vil kunden bli belastet med et gebyr på 69,- inkl. mva. Dette gebyret skal dekke frakt for retur. Gebyret gjelder selv om man ønsker å få ordren tilsendt på nytt.

Retur

Som kunde hos oss har du alltid 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar din pakke.

Ønsker du å returnere din pakke? Slik gjør du:

  1. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 50 94 66 eller e-post: kundeservice@nutrilett.no. For at vi skal kunne hjelpe deg, trenger vi informasjon om

-Ordrenummer
-Varenummer på varen som ønskes å sende i retur
-Returårsak

2.Vår kundeservice sender deg en fraktetikett på mail som du printer ut og fester utenpå returpakken.

3.Pakken leveres til et av Helthjem eller Posten sine innleveringssteder, avhengig av hvilken transportør du opprinnelig valgte når du bestilte.
Finn hentestedet som passer best for deg her: Posten eller Helthjem

4.Husk å feste returetiketten godt på pakken, og stryk over eventuelle gamle etiketter.
(Vi anbefaler at du sparer på innleveringskvitteringen du får ved retur av pakken)

 Vi tar et fast gebyr på 69 kroner for retur av varer du ikke ønsker å beholde.

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura, men ikke betalt den, vil varen slettes fra din faktura. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen vil skje innen 7-14 virkedager etter at din retur er godkjent. Du kan logge deg inn på www.klarna.no eller via Klarna app’en for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon.

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Bruk gjerne den samme emballasjen du mottok varen i.

Logistikkpartner
Nutrilett.no bruker Bring Warehouing som logistikkpartner.